Wat zet je op social media

Aangenamer Leven

Is het goede voorbeeld geven

Vooraf

Als lid van het kernteam heb je een bevoorrechte positie en ben je een Ambassadeur, uithangbord en boegbeeld van Aangenamer Leven. Voor je ook maar één letter deelt of uitlegt op sociale media is het dan ook een must om te weten waar je mee bezig bent en wat voor invloed dit op het leven van miljoenen mensen gaat geven. Lees daarom eerst het  Waarom dat KLIK HIER op deze site geschreven staat. Doe dat echt. Lees de sites tig keer door, kijk de filmpjes en ervaar zelf of het gevoel iets met je doet waardoor jij geïnspireerd zou worden om lid of Ambassadeur te worden.   

Dat is alles. Het is wel het belangrijkste dat je moet doen.  

Maak een lijstje - nee, maak een lijst en BEGIN.

Vanaf woensdag 1 juli start de officiële crowdfunding/ledenwerving. Wil jij ook zoveel mogelijk profiteren van positieverbetering en tegelijkertijd bijdrage aan de groei van het merk, de onderneming en het gedachtegoed, maak dan je lijst van mensen die jij bij de eerste 1.000 zou willen zien. Vanaf woensdag 1 juli kan je ze benaderen.
Mochten ze geen belangstelling hebben dan heb je ze in ieder geval de mogelijkheid geboden.  

Voorbeelden voor Facebook en dat soort platforms: 

1

Als Kool

Als lid van het kernteam heb ik de eer, het genoegen en voorrecht om me Ambassadeur te mogen noemen van Aangenamer Leven. Een prachtig gedachtegoed en sterk merk inéén. Wil je er meer over weten? Kijk dan eens op de website en verdiep je in iets fantastisch dat hier in Nederland is ontstaan. We kunnen goede collega's en mede-vennoten nog goed gebruiken. Stuur me een PM en ik leg je alles uit. www.aangenamerleven.nl 

2

Aangenamer Leven

Als in corona-tijd zo'n enorm sterk bedrijf op gevoelsbasis wordt ontwikkeld en je mag dan daar onderdeel van zijn, dan prijs je jezelf een gelukkig mens. En dat doe ik ook. Ik ben Ambassadeur van Aangenamer Leven. En daar ben ik trots op. Wie weet word jij na het lezen van de site wel collega van me en kies je ook voor Aangenamer Leven. www.aangenamerleven.nl     


3

Win-Win-Win situatie

Bedrijven en consumenten bij elkaar brengen. Dat is eigenlijk het enige dat we doen. We doen het alleen zo goed en met zoveel passie dat we heel sterk groeien en best wat collega ondernemende mensen kunnen gebruiken. Aangenamer Leven. Een kei-goed Nederlands bedrijf met internationale allure en grens overschrijdende activiteiten. www.aangenamerleven.nl

  

4

Ik ben Ambassadeur van Aangenamer Leven

En daar ben ik trots op. Een mega sterk groeiend bedrijf dat werkt vanuit een gedachtegoed dat ik 100% omarm en omhels. Zoek jij iets waar je echt voor kan en wil gaan? Kijk dan eens op deze site. Voel je daar dan wat ik voel, Neem dan eens contact op. We kunnen echt nog collega ambassadeurs en kernteam leden gebruiken. www.aangenamerleven.nl

 

Persoonlijke berichtjes in de vorm van Apps etc:

5

Persoonlijk gerichte tekst 

Hallo ......
Ik weet dat ik je wel vaker iets heb laten zien, maar dit Nederlands initiatief wil ik je toch niet onthouden. Kijk er even naar als je wilt. Dit kan weleens heel groot worden. Ik ken de mensen die erachter zitten. Sterker nog, ik ben er één van. www.aangenamerleven.nl Groetjes ..... 

 

6

Persoonlijk gerichte tekst

Hallo...
Ik ben één van de initiatiefnemers van dit concept. Samen met mijn collega's hebben we iets in handen dat wel heel bijzonder is. Ik wil je er graag kennis mee laten maken. Wie weet ken je wel mensen die dit ook aanspreekt of heb je er zelf oren naar. www.aangenamerleven.nl  Groetjes ...

 

Ooooh Jee, maar wat als ze me dan gaan bellen?

Vertel gewoon de WAARHEID.
GA NOOIT smoesjes verzinnen en proberen het verdienmodel uit te leggen als je zelf niet weet hoe het werkt
Eerlijk gezegd heb ik de bedrijven waar ik in geloofde nooit het verdienmodel echt goed doorgenomen.
Het gevoel moest goed zijn, ik moest het verdienmodel een beetje snappen en dan gaf ik gas.
Als het verdienmodel het belangrijkste voor de mensen is dan zijn er bedrijven zat die -vanuit een ander gedachtegoed - veel meer zouden kunnen betalen. 
Dus op de vraag hoe zit het met de verdiensten is het antwoord:

Ik zou het niet weten - Ik moet daar nog training in krijgen - Het boeit me eigenlijk ook niet. Het voelt goed en het is goed. Het is Nederlands en ik weet dat het ergens tussen de 5 en 15% is waar ik in deel. Of meer. Ik weet het niet eens precies. Het verdienmodel moet ik nog precies bestuderen, maar mocht jij er meer van willen weten, dan zal ik je een uitnodiging sturen voor een webinar. Die mensen leggen het haarfijn uit. 
 
Wat voor mij telt is dat ik zie dat het bedrijf ongekend snel groeit, het voor mij fantastisch voelt en allerlei bedrijven zich aansluiten. Daarbij zit ik hoog in de boom. Heel hoog zelf. Ik ben kernteam lid. Dat kan voor jou trouwens ook. Maar nogmaals, mocht je exact willen weten hoe het financieel zit dan raad ik je aan om een webinar te volgen. Ik zal je de uitnodiging even toesturen.

Tip.
Mensen die graag cijfers zien, dat is hun recht, daar is niets mis mee. Er zijn echter ook de standaard negativiteitsdenkers. Die vermijden svp. Mocht je die mensen toch tegenkomen met een negatieve "eerst zien dan geloven inslag" dan niet de discussie aangaan svp. Dat heeft geen nut en werkt echt niet. Nooit pushen..